2016. január 30., szombat

Jajgatás




Így január végére mindig szinte  szűkölök, mint a kutya, hosszúnak érzem a telet. Persze, tudom én, nem is kell mindig horgászni (Ez hülyeség. Kell.), csinálhatnék ezer más dolgot. Például ott a klubunk. Az momentán azért jó, mert nem egyedül szenvedek a betegségtől. Köthetek legyeket is - legalább négy hónapja elő se vettem a cuccokat. Nemigen volt mikor. Kínomban már azt találtam ki, hogy még egy órával előbb kelek, és akkor kötök újakat. Van már saját horgászbörzénk is, Gyuri kitalálta, Balu megfészbúkolta, szórólapozta, jó alaposan megmarketingeltük, és bakker működik. 

Persze azért muszáj menni a vízre, hajt az ösztön. Kell a műhely és a család mellé a nyugalom, a csend, és oké, tudom én ,hogy lassan kirándulósblog lesz a horgászblogból (nyugi, nem), de ilyenkor olyan helyeket is láthatok ami később mindig elbújik. (persze azért dobálok, még ha látom is hogy felesleges...) Megismerhetem a kedvenc helyi vizeim haltanyáit, gödreit, köveit akadóit... De, van radarom, de azért ez kicsit más, hidd el. Játszhatsz akár "keresd a különbséget " játékot is a következőkben, a képek fele a mai madárfüttyös délelőttön, a másik fele két éve májusban készült. Ugye mekkora a kontraszt? 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése