2014. május 27., kedd

Árvíz után






A múlt heti katasztrófaturistáskodás után úgy gondoltam megéri vetni egy pillantást a patak déli részére, mit hagyott maga után a víz, mi tetszett neki annyira hogy elvitte kicsit lejjebb. Hogy vannak a bárányok, és maradt-e hal a vízben, vagy őket is elmosta? Jó, jó tudom hogy ez hülyeség, de most jött egy új játékszer, és megvesztem volna ha nem dobhatok vele párat. 

a játékok
 
Egy négyrészes Redington Redfly 2, #6-os bot, egy Snowbee classic grafit orsó (ettől kicsit féltem, de tetszik! ) hozzáillő SA zsinórral, amiket egy horgásztárs Vácott megvett, de feladta. Megértem. Ha nekünk nem lennének itt a tapasztaltabb pajtik, hát valószínűleg bele se vágtunk volna a legyezésbe. Így hát köszönet neki, jutányos áron átvettem a szettet, ajándékba elküldte a legyeit is hozzá.


Tehát szombat reggel 8kor kocsiba ültünk Baluval és mint Joe mentünk le délre. Bazsi eközben teszthorgászt játszott, és ügyesen is csinálta, erről bővebben ITT.


Jókora szavazóbázis fogadott érkezéskor, már adózás után voltak, szép rövidre nyírva. Amíg elhaladtak, addig tessék-lássék felszereltük a botokat, aztán indultuk. 

muzsikál a redfly
 Mondjuk előre megbeszélten is inkább kirándulás és kárfelmérés jelleggel jöttünk, miután az ívást nem akartuk nagyon megzavarni, de hát ki kell deríteni maradt-e hal a vízben. 




 
Látszik a képeken az előző hetiekkel összehasonlítva hogy mennyit apadt a víz, de még így is elég fedett, nem látni le öt centit se szinte. A vasúti híd alatt már bőven járható a partszél, de ahogy az ipszilonhoz érünk megbizonyosodtam a sejtésem igazáról, miszerint azt a hidat vitte a víz egy hete.

a híd hűlt (és száraz) helye

 A fő ágon még mindig gyors , sáros és sok a víz,a mellékágon ellenben (mondjuk itt mindig) tisztább és jóval csendesebb. 

 
Balu leült a híd alá, elég nyúzott volt már reggel is, meg itt megrángatta valami a zsinórja végét, hát próbálkozott, hátha kijön egy foggal rendelkező jószág. Jómagam elindultam megnézni a mellékágat, ami a kolléga szerint ígéretes kis tiszta részeket mutat ezen a szakaszon. Valóban érdemes volt, pár dobás erejéig megnéztem a szabad vizet a növények között, szinte mindenhol feljött a domi,

ilyenek jöttek

 de pont őket nem zargatnánk, így néhány közepes példány után vissza is ügettem Baluhoz, és szépen hazajöttünk. Még 1-2 hét és újra ideális lesz minden itt a közeli délen, hogy jó séták közben szép fogásoknak örvedezhessünk. Már alig várom..

Őkelme a mocsári teknős. Vigyázz rá is, kevesen vannak..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése