2015. november 11., szerda

A díj




Úgy másfél órája hazafelé a buszon nézem a telefont, Bazsi gratulál. Először nem is értettem, vízállásokról, nullpontról meg hasonlókról beszéltünk előtte, aztán bedobott egy linket:


Először meg is ijedtem. Aztán jól esett. Aztán még jobban.... Hisz nem is ezért kezdtem el írni, sőt. Akkor is leírtam, ez inkább csak egy napló magamnak meg a szűk baráti körömnek. Persze ahogy az ember olvasgatja a többi blogot, főleg a barátokét, örül a sikereiknek, még akkor sem gondoltam hogy egyszer én is kitehetem a díjat a címlapra. Nem tartom magam különösebben jó írónak, pláne nem horgásznak (több a tájkép mint a halas fotó :) ), rutinosnak meg egyáltalán nem. 


Egy szónak is száz a vége,  köszönöm fiúk! 

A Halászi horgásznak, akitől a stafétát átvehettem.
Szabó Bazsinak, aki először vett rá hogy írjak.
Balunak , aki már két éve istápol parton s szárazon, s aki tulajdonképpen a blog fizikai részét létrehozta, én neki nem álltam volna (tudjátok, suszter maradjon a kaptafánál..)

és sorolhatnám ide a sok horgászírót, bloggert, az írásaikkal a családomat akik lehetővé teszik hogy erre is legyen időm, de legfontosabbak között a vizeinket és halainkat is.

A szokáshoz híven december 6-án megnevezem az én választottjaimat, egy év múlva pedig a 2016-os év bloggerét.

11 megjegyzés:

  1. Fogadd gratulációmat, a díjhoz! Megérdemelted, jók az írásaid, szépek a fotóid, egy kedves kis színfolt a blogod az internet sűrűjében. Szeretem olvasni, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Csak írd tovább ahogyan eddig! Az országnak azon részén, ahol te kergeted a halakat, még sohasem jártam, ezért aztán szeretem olvasni a blogod, (meg a többiekét is akik ott lent "délen" tevékenykednek) mert az írások által megtekinthetem az ottani tájakat, horgászhelyeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem.. Aztán ha egyszer csak kedvet kapsz és erre járnál csak szólj ;)

      Törlés
  3. Hüpp, hüpp..... ;-(
    Elérzékenyültem, örülök, hogy a szószólóhoz kerül a díj. Gratula!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, de a szószólóért még számolunk :)

      Törlés
  4. Gratula! Teljes mértékben egyetértek a döntéssel, szerintem is kiérdemelted! Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok!
    Sokak közt te is inspirálsz, hogy folytassam a megkezdett utat....
    :)

    VálaszTörlés