2014. február 9., vasárnap

A blog


Ez az első olyan bejegyzés, amit kifejezetten erre a blogra írtam. Az ez előttiek eredetileg Szabó Balázs barátom és horgásztársam Horgászvidék c. naplójába íródtak és ott jelentek meg. Köszönöm neki az eddigi segítséget és a lehetőséget a megjelenéshez. Jódarabig nem is gondoltam rá hogy írjak, hisz nem éreztem hogy ez másoknak tetszhet annyira mint nekem azok az irományok amiknek az elérhetőségét a kedvenc blogok linkjei között találod itt az oldalon.






Aztán ahogy ment az idő, és néhányszor kipróbálhattam milyen is ez már egyre többször jutott eszembe a saját blog ötlete, megemlítettem ezt Peti Balázsnak ( szintén kiváló barátom és horgásztársam ), aki azonnal lecsapott rá és követelte a megvalósítás jogát, persze igent mondtam különben egy év múlva se lett volna semmi az egészből. Aztán mire hazaértem egy félkész, másnapra pedig egy kész internetes napló fogadott, amit éppen itt olvashatsz. Ezúton is köszönet a ráfordított időért, az ötletekért és a folymatos segítségért.



Fontos. Ezt a blogot elsősorban a barátaimnak és magamnak vezetem. Ha mások is olvassák és nekik tetszik, úgy jó. Ha nem, úgy is.



Köszönöm!



dp

2 megjegyzés:

  1. A fogalmazásra figyelj, mert megbánthatsz most már sok mindenkit! (szintén barátom és kiváló horgásztársam)... :-))))
    Gyerünk csak, hadd lássuk azokat a suszterbogarakat, én kíváncsian várom! Hajrá Peti!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Willy, majd igyekszem csak azt megbántani akit szeretnék. :)

      Törlés